3/05/2007

Seiklusterohke nädalavahetus

Luik Kakumäe rannas.
Laupäeva ennelõunal hakkas Wiki liikuma Saksamaale kursusele. Kui lennujaama jõudsime, selgus kurb tõsiasi. Lend Koppenhaagenisse oli edasilükatud ja seetõttu läks kogu reisigraafik peapeale. Seetõttu õnnestus ka minul mitu tundi lennujaamas veeta. Pikemalt Wiki seikluste kohta saab lugeda tema blogist.
Ka minu seiklused ei saanud sellega otsa. Nimelt pidi Morris minema hulluks, ta ootas meeletult Wikit koju. Enamus ajast ta niuksus ja seisis välisukse juures ja iga krabina peale jooksis ukse juurde ootama. Eks ta ole harjunud, et terve veebruarikuu on Wiki olnud kodus. Nüüd aga tuli tal leppida ainult minuga.
Eile päeval käisime Kakumäe rannas jalutuskäigul ja kui koju tagasi tulime, tahtis ta joosta alumisel korrusel elavate naabrite tuppa. Nimelt lasin ma tal autost lahtiselt tuppa tulla ja samal ajal, kui olime teisel korrusel, avanes alt naabrite uks ja Morris tahtis joosta nende tuppa. Viimasel hetkel sain tal veel sabast kinni ja pääsesin ülipiinlikust olukorrast, kus oleks pidanud porist koera mööda võõrast korterit taga ajama. Tagantjärele mõeldes oli tegemist väga naljaka situatsiooniga. Hea, et see reaalsuseks ei saanud. Ja eile õhtul ma arvasin, et ta närib mul veenid läbi. Ma olin sunnitud temaga mängima samu mänge, mida tavaliselt Wiki temaga õhtuti mängib. Käis tõsine maadlus.

No comments: