5/24/2007

Kodutee

Tagasitee oli pikk ja vaevaline. Kuopio lennujaama viis meid buss kell 13.00 ja lennuk läheb alles kell 18.30. Masendav. Lennujaama me läksime aga siiski väikse lootusega, et äkki õnnestub piletid ringivahetada varasemale lennule. Aga lennujaamas, pärast mitmeid telefonikõnesid selgus, et kui me oleme nõus maksma 90 eurot, siis on see võimalik. Kuna aga me otsustasime, et seda raha me välja ei käi, siis tuli leida seal meil nii pikaks ajaks tegevust. Õnneks leidsin ma sealsel kohvikus ühe ülimalt pehme ja mugava nahkdiivani, kuhu ma ennast kohe mugavalt sisse seadsin. Alguses ma lugesin ühte kaasasolnud ajakirja aga mugavas kohas hakkas üsna pea tundaandme eelmine öö, mis oli jäänud tiba lühemaks kui tavaliselt. Ja ma olen märganud, et minule mõjub ka väga väsitavalt see, kui ma pean olema võõrkeelses seltskonnas, suhtlema ainult inglise keeles. See on ikka väga suur katsumus ja võtab üsnagi läbi.
Aga reis oli iseenesest super. Olen käinud küll ka varasemalt sellistel võõrkeelsetel kursustel, kus on esindatud palju erinevate riikide inimesi, aga nii sooja ja sõbralikku vastuvõttu ja toetust ei ole ma veel kogenud. Ja iseenesest hea ja sõbraliku mulje jätsid mulle soomlased.
Lennureisid sujusid taaskord ühe väikse tõrkega. Seekord siis hilines väljumisega Soome-Eesti lennuk. Öeldi, et vahetatakse ühte pirni, mis olla läbi läinud. Aga kes teab, mida tegelikult seal see 30 minutit tehti. Üllatav oli aga see, et Vantaal lennuki liikuma hakkamisest kuni Tallinnas maandumiseni kulus 30 minuti asemel hoopis 15 minutit.
Õhtul koju tulemine oli aga väga mõnus, Wiki oli mul kenasti vastas ja tegi kohe meele rõõmsaks, hoolimata sellest, et väsitav päev oli seljataga.

No comments: