2/22/2007

A4 ja ID-kaart

Tänane tööpäev algab lahkumisavalduse kirjutamisega. Arvan, et direktori reaktsioon võib olla üsna üllatuslik.
Eile õhtul käisin siis töövestlusel ja lähiajal olen SKA-st lahkumas. Uueks töökohaks saab olema Häirekeskus ja peamiseks tööülesandeks koolitus. Kõik see mis puudutab korralduslikku poolt.

Eile õhtu lõppes muidugi päris naljakalt. Lubasin Gerdile, et ostan tööle saamise puhul pudeli veini. Läksin siis seda ostma ja kassas küsiti mu käest dokumente. Kui ID-kaardi letti lõin, siis kassapidaja pidi häbist maa alla vajuma - punastas ja vabandas ja naeratas. Olen ju juba 26 ;)Kusjuures ma arvan, et ta ise oli mitte vanem kui 21.a. Aga igatahes oli mul selle üle terve õhtu hea meel, sest mulle polnud ammu sellist komplimenti tehtud;)

1 comment:

Klen said...

Õnnitlen uute arengute puhul;)