3/22/2007

Muljed

Olen nüüd siis juba ca 2 nädalat töötanud uues töökohas. Tööpäevad on täis toimetusi ja pole veel kordagi tundnud, et oleks igav. Hommikul olen varakult platsis, tihtipeale isegi ca 30-40 minutit varem ja ega naljalt enne tööpäeva lõppu, mis on kell 17.15, minema ei saa. Varem tööle jõudmine on suuresti tingitud sellest, et olen harjunud kella 7.30 ajal kodus lahkuma, kuna aga nüüd ma jõuan märksa varem tööle (aega kulub keskmiselt 10-15 minutit), siis olengi juba enne kella kaheksat platsis ja tööpäeva tegelik algusaeg on kell 8.30.
Tööpäevad lähevad lausa lennates, tihti avastan, et oih, kell on juba neli või isegi pool viis ja pole nagu arugi saanud. Tegelikult mulle väga istub see, et koguaeg on tegemist ja ma ei pea ise endale tegevusi välja mõtlema.
Halb on muidugi see, et kui olla nii pikk päev järjest arvuti taga, siis silmad jäävad õhtuks ikka väga-väga valusaks. Ja arvutit kodus küll enam käima ei taha panna, ainult siis kui väga vaja ;)
Eilne päev oli selles mõttes erinev, et ei pidanud arvutitaga istuma, vaid käisime terve osakonnaga väljasõidul Jõhvis, Ida-Eesti keskuses tööasju ajamas. Meil igaühel oli oma asi, mida tuli rääkida ja teha ning nii saimegi ühiselt asjad tehtud. Ja kindlasti oli väga kosutav see, et kolm naist said koos autos sõita ja rääkida igasuguseid asju, sealhulgas ka natukene klatsida ;););) Kui tööpäeva lõpuks Tallinnasse tagasi jõudsime, siis olime me kõik väga rahul. Kadedaks tegi meid aga see, et Jõhvi ilm oli märksa kevadisem, kui Tallinna oma.
Täna aga on Liisu koolis ja Milli Tartus koosolekul ning kõik kiired tööasjad minu teha.
Kokkuvõtteks olen ma väga rahul oma uue töö ja töökaaslastega. Töökaaslased on rõõmsad ja toredad inimesed ja see on päris hea vaheldus professoritele;)
Homme lähen aga akadeemiasse, sest on vaja läbiviia üks arvestus. Ning Kaili ja Karin vajavad ka ju külastamist.

No comments: