3/09/2007

Tempo, tempo,tempo

Reedene päev oli minu jaoks üks kiiremaid ja raskemaid päevi. Olin viimast päeva tööl akadeemias, oli vaja otsad kokku tõmmata, samas toimus mul ka 2 loengut, mis lõppesid kella 14.30-ks ja siis veel kella 15.00-ks oli vaja auto viia remonti. Kuna tempo oli üsna üles krutitud, siis jäingi 10 minutit hiljaks, aga õnneks ikka võeti mind veel vastu. Viimasel ajal oli hakanud meie auto esisild järjest rohkem ja rohkem ragisema. Nüüd siis pidin ma taaskord täitma meheülesannet ja viima auto remonti. Hoidsin hinge kinni, et loodetavasti saadakse auto õhtuks korda, aga tunnike hiljem, kui olin auto remonti andnud selgus kurb tõsiasi, et meie autot ei saada nii pea korda, tuleb tellida esiteljele uus teljeots, mis hakkab murduma. See kõik võtab aga aega ligikaudu nädala. Nüüd me siis teeme vaid hädavajalikke sõite ja hoiame hinge kinni, et ratas ikka alla jääks.

No comments: